|
|
Cursus Impliciet Leren |
| Voorwoord Bas van Baar |
| Les 1: Wat is impliciet leren? |
| Les 2: De traditionele manier van leren |
| Les 3: De voordelen van impliciet leren |
| Les 4: Waarom is er dan nog zoveel expliciet leren? |
| Toetsvragen Introductie |
| Hoofdstuk 1: Impliciet Motorisch Leren |
| Module 1: De bewegingstaak |
| Les 5: Observerend leren |
| Les 6: Analogie leren |
| Les 7: Sturend leren |
| Les 8: Oefenen met een externe focus |
| Les 9: Foutloos leren |
| Toetsvragen 'De bewegingstaak' |
| Module 2: De bewegingsvorm |
| Les 10: Differentieel leren |
| Toetsvragen 'De bewegingsvorm' |
| Module 3: De bewegingsuitdaging |
| Hoofdstuk 2: Impliciet leren om het maken van keuzes te trainen |
| Module 4: De methodes van impliciet tactisch leren |
| H11: Teaching Games for Understanding |
| Les 12: De Constraints-Led Approach |
| Les 13: Differentieel Leren (2) |
| Les 14: Deliberate Play |
| Les 15: Game Sense Approach & Whole-Part-Whole |
| Les 16: Nonlinear Pedagogy |
| Toetsvragen Impliciet Tactisch Leren |
| Module 5: De praktijk van het impliciet leren |
| Les 17: Impliciet tactisch leren in de praktijk (1) |
| Les 18: Impliciet tactisch leren in de praktijk (2) - Het maken van beperkingen |
| Les 19: Impliciet tactisch leren in de praktijk (3) - Tips |
| Les 20: De rol van expliciet leren |
| Toetsvragen Reflectie |
| Slotwoord |
| Certificaat |